You are currently viewing איך לבחור חבר חדש

איך לבחור חבר חדש

איך בוחרים חבר חדש למשפחה בעולם המשוגע של הפומים?
לפני שאתחיל, אציין שאני יוצא מנקודת הנחה שבחרתם בפומרניין גזעי (תעודת יוחסין היא זו שמקנה לנו את האפשרות לקרוא לכלב בשם הגזע שלו).
ואז מתוך כל זה מצאתם לא מעט מגדלים או בעלי גורים או יבואנים לגזע, אז ממי קונים?
הרבה פונים אלי לאחר הקניה ומספרים לי שציפו למשהו אחר או לא הסבירו להם או הם לא ידעו וכו' ,
בעולם של היום לא צריך הרבה בשביל להגיע רחוק וכל זה מבלי לזוז מהספה.
אתן לכם כמה נקודות תתחברו אולי לאחת ואולי לרובן:
– בעולם שכולם מחוברים לכולם בידקו מי המגדל ומי בית הגידול , חפשו את אתר האינטרנט / דף הפייסבוק וראו מה הפעילות הכלבנית אם בכלל יש לאותו מגדל.
– המלטות קודמות , מאד פשוט איך נראים הגורים של בית הגידול כגורים וכבוגרים.
– חפשו תגובות של לקוחות ואל תתבישו ליצור איתם קשר
– תשאלו והרבה אל תתבישו הפום יקר והוא הולך להיות בן משפחה משמעותי ביותר לתקופה ארוכה מאד , אל תקבלו הכל כמובן מאיליו.
– תוותרו על הודעות. כלבן אמיתי צריך רוב היום את הידים שלו לטיפול בכלבים שלו אין לו באמת את כל היום להתכתב ולהסביר על הגזע בהודעות, לעומת זאת תנסו אותי , כלבן אמתי יכול יום שלם לדבר על הגזע אותו הוא מגדל.
– ליווי לאורך הגידול , כמגדל אני מוכר רק לאנשים שאני מתחבר אליהם במהלך השיחה/פגישה הריי אני צריך ללוות אותם לאורך הדרך. אותו הדבר צריך להתקיים גם הפוך בחרו מגדל שמדבר אליכם, שקל ו/או נוח לכם לתקשר איתו, אתם תצטרכו אותו לאורך הדרך אם תרצו או לא.
– תחתרו למגע, כן קומו מהספה כי כלבים לא קונים בתמונות. תבקשו לבוא, להגיע ולראות. אולי זה מייגע מעט להתחיל להסתובב בארץ (טוב נו לא באמת זו מדינה פיצית ) בין בתי הגידול אבל בחייאת, המעט מאמץ שתשקיעו עכשיו יהיה לכם לתועלת לכשתגיע השעה לבחור את הגור.
המגדל רוצה להכיר ולראות את המשפחה הפוטנציאלית, לפעמים שיחה על קפה יכולה לעזור רבות למגדל בכדי להמליץ לכם על הגור הנכון והמתאים ביותר למשפחה שלכם ולאורח החיים שלכם.
– תגדירו במדויק מה אתם מחפשים.
פט : לגידול ביתי, לא להרבעות ולא לתערוכות.
ברידינג: כלב טוב להרבעות על סמך אילן היוחסין שלו אבל פחות חתיך.
שואו : כלב עם פוטנציאל לתערוכות והרבעות.
ההגדרות הבסיסיות האלה חשובות מאד כי אי אפשר לקנות היום פט ולרצות להרביע איתו מחר כלבים גזעיים זה פשוט לא הולך. גם להפך להגיד סתם למגדל שרוצים לשואו אם הוא לא יזהה כנות ונכונות ברוב המקרים הכלב לא באמת יהיה שלכם, למגדל טוב יש אינטרס שהגידול שלו יגיע לזירה.
– למדו מעט על הגזע ולא דרך האינטרנט אלא רק דרך המגדלים. לצערי יש לא מעט בעלי כלב וחצי שחושבים שהם יודעים הכל ונוטים להטעות לא מעט.
-הצבע חשוב אבל מסך כל השיקולים תשאירו אותו לסוף אחרת תפספסו המון גורים איכותיים בדרך.

תפסיקו להיות אימפולסיבים! גורי פומרניין גומרים את הבריאות אבל אל תתנו לרגש לבלבל אתכם, מבטיח לכם שכל גור שתבחרו ימיס אתכם אז חכו עם זה שניה.
חברים, מעט שעורי בית לפני יעזרו לכם אחרי.
בהצלחה ❤

כתיבת תגובה